Taller de ratafia, licor medicinal

Taller de ratafia, licor medicinal

Data
28 / 06 / 2025
Hora
9:00 am - 1:00 pm

Localització
Parc de les set fonts

Categories


Dia: Diumenge, 28 de juny.

Lloc: Al pàrquing de “Les 7 fonts” a Sant Julià de Vilatorta.

Horari: De les 9 a la 1 del migdia.

Començarem anant a recollir les plantes, per això cal anar ben calçat, portar un barret i una cantimplora amb aigua.

Cada participant ha de portar un recipient amb capacitat mínima de 2 litres, de coll ample i amb tap i, si vol, un petit cistell per recollir les plantes.

Més tard, elaborarem el licor tradicional amb les plantes que haurem recollit, altres que tindrem seques i algunes espècies, junt amb les nous verdes i la crema anisada.

Al final del procés obtindreu 2 litres de ratafia, que s’ha de deixar afinar fins a Nadal.

Per acabar, farem un tastet de la ratafia del 2024 i un postre preparat amb ratafia.

Cal inscripció prèvia al 693722227, fins el dijous 6 de juny.

Aportació 45€.

Tornar a les activitats >>

Quant a l'autor

Qualitat de vida administrator

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.